حادثه نیروگاه علی آباد کتول تلفات جانی نداشته است

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وب سایت من خوش امدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 324
    کل نظرات کل نظرات : 1
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 106
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 10
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 11
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 35
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 3
    بازدید هفته بازدید هفته : 116
    بازدید ماه بازدید ماه : 106
    بازدید سال بازدید سال : 6646
    بازدید کلی بازدید کلی : 142610

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.117.81.240
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

حادثه نیروگاه علی آباد کتول تلفات جانی نداشته است

SNN.ir - .: Student News Agency :. - خبرگزاري دانشجو

  • SNN.ir - .: Student News Agency :. - خبرگزاري دانشجو

    به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق شهید سلیمی گلستان در مورد حادثه نیروگاه علی آباد کتول گفت: آتش سوزی فقط در ایستگاه تقلیل فشار گاز نیروگاه بوده که آتش مهار شده و نیروگاه بدون هیچ مشکلی وارد مدار شده است.


    امیر یوسف فولادی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق شهید سلیمی گلستان با اشاره به جزییات حادثه امروز صبح (جمعه) نیروگاه علی آباد کتول در استان گلستان اظهار داشت: حادثه حوالی ساعت 11 صبح به دلیل آتش سوزی در ایستگاه تقلیل فشار گاز نیروگاه علی آباد کتول اتفاق رخ داد.


    وی افزود: در حال حاضر علت حادثه در حال بررسی است اما خوشبختانه به دلیل دو کاره بودن سوخت نیروگاه، هیچ گونه مشکلی مبنی بر قطع برق در منطقه وجود ندارد و نیروگاه بلافاصله وارد مدار شده است.

    وی تصریح کرد: شایعات مبتنی بر زخمی شدن حدود 8 نفر از پرسنل نیروگاه بی اساس است و خوشبختانه بجز 3 نفر از پرسنل که دچار سوختگی سطحی شده بودند، حادثه جانی خاصی نداشتیم.

    فولادی تاکید کرد: 3 نفری که دچار سوختگی سطحی شده بودند، بلافاصله در محل معالجه سرپایی شدند و در حال حاضر در محل نیروگاه مشغول ساماندهی دوباره ایستگاه تقلیل فشار گاز نیروگاه هستند.

    وی تاکید کرد: آتش هم اکنون بطور کامل مهار شده و نیروگاه نیز بدون هیچ‌گونه مشکلی وارد مدار شده است.


تاریخ ارسال پست: جمعه 13 اسفند 1395 ساعت: 20:59
می پسندم نمی پسندم

فرناز رهنما:گاهی احساس میکنم فراموش شده ام!

فرناز رهنما:گاهی احساس میکنم فراموش شده ام! | بهترین سایت تفریحی برای جوانان ایرانی

  • فرناز رهنما:گاهی احساس میکنم فراموش شده ام! | بهترین سایت تفریحی برای جوانان ایرانی

    فرناز رهنما از جمله بازیگران فعال در عرصه تلویزیون است که از سال ۸۵ تاکنون شش مجموعه تلویزیونی را در کارنامه خود ثبت کرده است. زیر زمین، مامور بدرقه، ساختمان پزشکان، هفت سنگ، یادداشت های یک زن خانه دار و سریال هشت و نیم دقیقه از سریال های تلویزیونی او هستند. علاوه بر این ها«چیزهایی که نمی دانی»، اقلیما و بعد از ظهر سگی سگی از جمله فیلم های سینمایی اند که او در آن ها ایفای نقش کرده است.

    وی که نامش از سریال ساختمان پزشکان بر سر زبان ها افتاده است در گفت و گو با درباره فعالیت های اخیرش عنوان کرد:
    در حال حاضر کار خاصی در تلویزیون ندارم. حدود دو هفته می شود که اجرای تئاترم به کارگردانی خانم منیژه محامدی تمام شده است و در حال استراحت هستم. در ماه اسفند نیز کاری ندارم و فعلا در حال آماده شدن برای یک سفر طولانی هستم. امیدوارم وقتی برگشتم با پیشنهاد های خوبی رو به رو شوم. متاسفانه بعد از سریال ساختمان پزشکان یعنی چیزی، حدود پنج سال است که پیشنهادات سینمایی من قطع شده است. در طی این مدت فقط دو پیشنهاد داشتم که یکی از آن ها را قبول کردم. فیلم سینمایی کام ماهی به کارگردانی آرش سنجابی که در نوبت اکران است اما زمان دقیق آن مشخص نیست.

    او درباره کم شدن این پیشنهادات اضافه کرد:
    نمی دانم چرا پیشنهادات سینمایی من قطع شده است، گاهی احساس می کنم فراموش شده ام. نه تنها من بلکه بسیاری از بزرگان و پیشکسوتان سینما و تلویزیون نیز همین دغدغه را دارند. من واقعا نگران تلویزیون هستم زیرا همین کم کاری ها و کیفیت پایین برنامه های تلویزیون باعث شده تا مردم به شبکه های ماهواره ای روبیاورند. درصورتی که این درست نیست. با یک برنامه ریزی دقیق و درست می توان پیشرفت های خوبی داشت. مسئله دیگری که موجب ناراحتی شده است و برای خود من تبدیل به یک علامت سوال بزرگ شده تبلیغات است. چطور بعضی از تولیدات بی سر و صدا ساخته  و پخش می شوند؟ حتی من هم به عنوان همکار وقتی اسمی از بعضی از سریال ها می شنوم بسیار تعجب می کنم که چطور تا الان هیچ چیز درباره آن نشنیده ام. اگر با این روش پیش برود قطعا مردم خیلی از این تولیدات را از دست می دهند و در آن صورت نمی توان بهترین فیلم و سریال ها را از دید مردم تعیین کرد. بهتر است تا همه دیده شوند نه فقط عده خاصی. متاسفانه ما در شبکه نمایش خانگی هم همین مشکلات را داریم. به هرحال امیدوار هستم که این مشکلات هرچه زودتر حل شوند.


تاریخ ارسال پست: جمعه 13 اسفند 1395 ساعت: 20:51
می پسندم نمی پسندم

زندگی عجیب این زن با یک روح در خانه (عکس)

زندگی عجیب این زن با یک روح در خانه (عکس) - ایران ناز

  • زندگی عجیب این زن با یک روح در خانه (عکس) - ایران ناز

    زن جوان مدعیست سالهای متمادیست که یک روح همنشین او در خانه شده و اجازه نمیدهد مردان به راحتی به او نزدیک شوند ! به گزارش ایران ناز این زن مدعیست روحی که در خانه حضور دارد به او علاقه مند است و برای همین به مردانی که به او نزدیک شوند اذیت و آزار میرساند

    ماجرا ازین قرار است که به گزارش ایران ناز این بریتانیایی ادعا می کند که در خانه اش یک روح حضور داشته و با او زندگی مسالمت آمیزی دارد!زن بریتانیایی با یک روح در خانه اش زندگی میکند. تریسی زنی ۵۲ ساله ای اهل کشور بریتانیا است. تریسی ادعا میکند با یک روح همنشین است.

    او ۱۴ سال است که در این خانه زندگی میکند. تریسی میگوید هر مهمانی به خانه وارد میشود تحت نظر روح قرار میگیرد.

    زندگی عجیب این زن با یک روح در خانه (عکس)

    این بانوی میانسال میگوید روح شناور در خانه با مردها دشمن است. به همین علت دو پسرش از خانه رفته اند. او به روح لقب (دشمن مردها) داده است. چون به خاطر او نامزدش هم مجبور به ترک تریسی شد.

    کمی قبل طی مصاحبه ای از تریسی نور براقی توسط دوربین ها شکار شده بود. که به نوعی ادعاهای او را تایید کرد. منشا نور که در تصویر مشاهده میکنید نا معلوم است.

    تریسی میگوید: هرگاه احساس بدی به من دست میدهد. او به کنارم آماده و به نوعی مرا تسلی میدهد. انسانها شاید فکر کنند من دیوانه ام! اما من در این خانه زندگی میکنم و به خاطر این بلایی سرم نمی آید.


تاریخ ارسال پست: جمعه 13 اسفند 1395 ساعت: 20:34
می پسندم نمی پسندم

کمبود آهن و نشانه‌های کم خونی

کمبود آهن و نشانه‌های کم خونی

  • کمبود آهن و نشانه‌های کم خونی

    درمان کمبود آهن,علائم کمبود آهن

    درد سینه یکی از نشانه های بالقوه کم خونی است

    کم خونی ناشی از فقر آهن بیماری است که در نتیجه کمبود گلبول های قرمز خون به علت تعداد کم سلول های خونی در بدن انسان شکل می گیرد. هنگامی که بدن به میزان کافی از آهن برخوردار نیست تا آن را به هموگلوبین تبدیل کند، گلبول های قرمز خون قادر به حمل خون اکسیژن‌دار به تمامی بافت های بدن نیستند، که این شرایط به بسیاری از عوارض دیگر منجر می شود.

    نشانه‌های کم خونی ناشی از کمبود آهن

    گیاهخواران و وگان ها در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به فقر آهن قرار دارند زیرا از مصرف گوشت قرمز، بزرگترین منبع آهن، در رژیم غذایی خود پرهیز می کنند. اهداکنندگان خون، نیز در معرض ابتلا به این بیماری قرار دارند، و در این میان، بانوان به دلیل عامل بارداری و دوره های قاعدگی در معرض خطر بیشتری قرار دارند.

    نشانه های کم خونی ناشی از فقر آهن

    خستگی – اگر به میزان کافی می خوابید، اما همچنان احساس خستگی می کنید یا به طور مداوم ضعف عضلانی و سطوح پایین انرژی را برای مدت زمانی طولانی تجربه می کنید، ممکن است با کمبود آهن مواجه باشید.

    سرگیجه، سردرد، و سبکی سر به ویژه در زمان ایستادن – هنگامی که می ایستید، جریان اکسیژن به سمت مغز دچار اختلال می شود و این شرایط می تواند موجب سردرد، سرگیجه و حتی غش شود.

    تنگی نفس – اگر در انجام یک فعالیت بدنی ساده، مانند بالا رفتن از پله، به طور مرتب با تنگی نفس مواجه می شوید باید با یک پزشک مشورت کنید تا احتمال کم خونی ناشی از فقر آهن مورد بررسی قرار بگیرد.

    عفونت های مکرر – اگر بهبود زخم های شما بیش از اندازه طول می کشد یا بریدگی ها به راحتی عفونی می شوند، ممکن است با سطوح پایین هموگلوبین مواجه باشید و نیازمند دریافت آهن بیشتر از رژیم غذایی خود باشید.

    درمان کمبود آهن,علائم کمبود آهن

    گیاهخواران و وگان ها در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به فقر آهن قرار دارند 

    سردی دست ها و پاها – اگر دست ها و پاهای شما همواره سرد هستند، ممکن است با مشکلاتی درباره سطوح پایین آهن در بدن خود مواجه باشید.

    ناخن های ضعیف و شکننده – اگر موها و ناخن های شما ضعیف و شکننده شده اند، ممکن است با کمبود آهن مواجه باشید و نیازمند دریافت هر چه بیشتر این ماده معدنی از غذا و مکمل ها باشید.

    ضربان قلب افزایش یافته – اگر احساس می کنید به تپش قلب مبتلا شده اید، ممکن است نیازمند بررسی سطوح آهن بدن خود باشید.

    هوس های غذایی غیر معمول – اگر هوس های غذایی عجیب و غریب برای مواد غیر غذایی، مانند گچ یا خاک، را تجربه می کنید، ممکن است کمبود آهن داشته باشید.

    سندرم پای بی قرار – اگر با احساس ناراحت کننده و سوزن سوزن شدن در پاهای خود مواجه هستید که از بین نمی رود باید به پزشک مراجعه کنید تا علت دقیق آن مشخص شود.

    درد سینه – درد سینه یکی از نشانه های بالقوه کم خونی است، اما همچنین می تواند نشانه ای از دیگر مشکلات سلامت جدی مانند ایست قلبی نیز باشد.

    برای افزایش سطوح آهن بدن چه کارهای می توان انجام داد؟

    گوشت قرمز، ماهی، تخم مرغ، سبزیجات برگدار، غلات، نان و شیر مصرف کنید.

    از مکمل های آهن استفاده کنید.

    هر چه سریع‌تر به پزشک مراجعه کرده و با وی مشورت کنید.

    منبع:asriran.com 


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 5 اسفند 1395 ساعت: 20:36
می پسندم نمی پسندم