دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام ۶ صبح

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وب سایت من خوش امدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 324
    کل نظرات کل نظرات : 1
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 221
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 10
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 22
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 74
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 3
    بازدید هفته بازدید هفته : 231
    بازدید ماه بازدید ماه : 221
    بازدید سال بازدید سال : 6761
    بازدید کلی بازدید کلی : 142725

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.222.111.24
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام ۶ صبح

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام ۶ صبح

 بازدید  ۲۹ خرداد ۱۳۹۵  دانلود آهنگ جدید
 
like(1)Dislike(0)
Behzad Pax - 6 Sobh

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بهزاد پکس به نام ۶ صبح با لینک مستقیم
دانلود آهنگ ۶ صبح از بهزاد پکس
ترانه و ملودی : بهزاد پکس | تنظیم : شاهین رشیدی
دانلود آهنگ ۶ صبح با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Behzad Pax – 6 Sobh

 

دانلود آهنگ بهزاد پکس ۶ صبح

 



لینک های دانلود آهنگ :

 
DOWNLOAD 
MP3 128kb
 
 

تاریخ ارسال پست: شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:52
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

قراردادهای کنونی یا مخفی بسته می‌شود یا اسناد آن مخفی می‌ماند

قراردادهای کنونی یا مخفی بسته می‌شود یا اسناد آن مخفی می‌ماند/ اگر مبالغ جدید میلیاردی نیست شفاف بگویند

سحرنیوز :

رویانیان در واکنش به شکایت وزارت ورزش از او و فتح‌الله‌زاده:

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: قراردادهای زمان ما شفاف بود اما اکنون قراردادها یا مخفی بسته می‌شود یا اسناد آن مخفی می‌ماند.

قراردادهای کنونی یا مخفی بسته می‌شود یا اسناد آن مخفی می‌ماند/ اگر مبالغ جدید میلیاردی نیست شفاف بگویند
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رویانیان در خصوص اینکه گفته می شود وزارت ورزش از او و علی فتح‌الله‌زاده به دلیل پرداخت‌های میلیاردی به بازیکنان زمانی که مدیرعامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بودند، شکایت کرده است گفت: من شنیده‌ام که وزارت ورزش از ما دو نفر شکایت کرده است، مبنی بر اینکه به برخی از بازیکنان پرداخت‌های میلیاردی داشته‌ایم. حتی شنیده‌ام که فتح‌الله‌زاده پاسخ‌هایی هم در این خصوص داده و من هم شاید پاسخ‌هایی بدهم.

وی ادامه داد: البته باید بگویم تا حدودی این حرف‌ها درست است، اما این مسئله تناقض زیادی دارد؛ چراکه شنیده‌ام برخی از بازیکنان الان حدود 2 میلیارد تومان هم از این دو باشگاه گرفته‌اند که اگر این موضوع صحت داشته باشد، دستگاه‌های نظارتی نباید بین زمان ما با الان فرق قائل شوند. اگر مبالغ الان میلیاردی نیست که آن را شفاف اعلام کنند و اگر هم این مبالغ در حال حاضر میلیاردی است که باید با مسببان آن برخورد شود.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اینکه دستگاه‌های نظارتی فهمیده‌اند زمان ما مبالغ میلیاردی داده شده و الان متوجه نمی‌شوند، دو حالت دارد، زمان ما قراردادها شفاف اعلام شد، اما شاید اسناد جذب بازیکنان فعلی مخفی می‌ماند و شاید هم قراردادهای مخفی امضا می‌شود. باید بررسی کنم تا ببینم اصل ماجرا چیست، قطعاً این مسئله را پیگیری خواهم کرد. باید مشخص شود سند اینکه زمان ما پرداخت‌ها چگونه بوده، چطور به‌دست مسئولان رسیده و چرا الان سندهای فعلی در دسترس نیست؟

رویانیان در پاسخ به این سؤال که آیا می‌پذیرید که بازیکنان میلیاردی در زمان مدیریت‌تان در پرسپولیس وجود داشته یا خیر، تصریح کرد: شاید یکی‌، دو بازیکن به دلیل‌های خاص این مبلغ را گرفته باشند، به‌طور مثال محمدرضا خلعتبری زمانی که قرار بود از عجمان امارات جذب ما شود، هزینه‌ای برای ما داشت و شاید یکی‌، دو بازیکن به دلیل شرایط خاص یک میلیارد و 100 میلیون تومان پول گرفته باشند، البته باید بگویم زمان ما چیزی مخفی نبود، اما الان شنیده‌ام که رقم‌ها بالاتر بوده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/


تاریخ ارسال پست: شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:51
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

شکایت وزارت ورزش از رویانیان و فتح الله‌زاده

خانه / اخبار / شکایت وزارت ورزش از رویانیان و فتح الله‌زاده

شکایت وزارت ورزش از رویانیان و فتح الله‌زاده

 

پارس کلوپ :

دو مدیر سابق باشگاه استقلال و پرسپولیس با شکایت باشگاه شان مواجه شده اند و باید در رابطه با مسائل مالی زمان خود پاسخ دهند.

به گزارش مشرق، محمد رویانیان و علی فتح الله زاده که چند فصل قبل در راس مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال حضور داشتند، اکنون با شکایتی مبنی بر پرداخت میلیاردی به بازیکنان در زمان عقد قرارداد مواجه شده اند. اتفاقی که در آن زمان تکذیبیه های فراوانی درباره آن منتشر شد و اکنون به بزرگترین دردسر برای این دو مدیرعامل تبدیل شده است.

در این رابطه وزارت ورزش با ارسال نامه ای به سازمان بازرسی بابت این قضیه از آنها شکایت کرده و این شکواییه به دیوان عدالت اداری رفته و شکواییه ای تنظیم شده تا علی فتح الله زاده و محمد رویانیان برای پاسخ به اتهامات به دادسرای کارکنان دولت بروند.

اتهام این دو مدیر سابق استقلال و پرسپولیس پرداخت مبالغ میلیاردی به فوتبالیست هاست و البته این دو مدیر باسابقه فوتبال ایران هم پاسخ خود را در دو جلسه ای که در این دادسرا حضور یافته به قاضی پرونده داده اند.


تاریخ ارسال پست: شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:49
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

افشاگری تازه اسنودن اسکاتلند را به هم ریخت

خانه / اخبار / افشاگری تازه اسنودن اسکاتلند را به هم ریخت

افشاگری تازه اسنودن اسکاتلند را به هم ریخت

 

پارس کلوپ :

مقامات ارشد دولتی در اسکاتلند تحت فشار فزاینده‌ای قرار گرفته‌اند، تا در مورد اطلاعات خود از وجود یک واحد مخفی پلیس که از ارتباطات تلفنی و اینترنتی مردم جاسوسی می‌کند، توضیح دهند.

 به گزارش مشرق، اسناد جدیدی که هفته قبل توسط ادوارد اسنودن فاش شد نشان می دهد مرکز یاد شده موسوم به Scottish Recording Centre عملیات کنترل و نظارت مخفی بر مردم اسکاتلند را به اجرا گذاشته اند.

این مرکز تنها یکی از مراکز موجود در بریتانیا است که در قالب یک برنامه مخفی به نام شیر سفید یا MILKWHITE فعالیت می کند.

با اجرای این برنامه تمامی ارتباطات اینترنتی کاربران انگلیسی به صورت فله ای توسط جاسوسان دولتی در این کشور و در راس آنها ستاد ارتباطات دولت انگلیس جمع آوری می شود. تا قبل از افشاگری های اخیر اسنودن تعداد اندکی در اسکاتلند از وجود مرکز ضبط داده ها یا Recording Centre اطلاع داشتند.

پس از افشاگری های ادوارد اسنودن در مورد جاسوسی های سایبری و مخابراتی دولت های آمریکا و انگلیس، رسانه های اسکاتلندی تلاش کردند اطلاعاتی در مورد وجود مرکزی مشابه در این کشور جمع آوری کنند. اما چندان موفق نبودند. مقامات اسکاتلندی هم مدعی دفاع از آزادی های مدنی مردم و ایجاد توازن میان این موضوع و تحقیق در مورد جرائم سازمان یافته بوده اند. اما حالا مشخص شده که این ادعاها هم مانند ادعاهای مشابه مقامات انگلیسی و آمریکایی دروغ بوده است.

اطلاعاتی که در مورد برنامه جاسوسی MILKWHITE افشا شده نشان می دهد که این برنامه متادیتای کاربران را از ایمیل ها، گپ ها، فعالیت آنها در شبکه های اجتماعی و غیره جمع آوری می کند و از این طریق ردگیری سوابق فعالیت هر فرد در گذشته و آینده را تسهیل می کند.

همچنین جمع آوری این اطلاعات بدون نیاز به حکم دادگاه صورت می گیرد. اسناد اسنودن نشان می دهد جاسوسی های کور و فله ای دولت اسکاتلند از مردم برای سال های طولانی در جریان بوده و حالا سیاستمداران این کشور باید در برابر افکار عمومی پاسخگو باشند.


تاریخ ارسال پست: شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:49
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

رضا صادقی در دورهمی مهران مدیری + عکس

رضا صادقی در دورهمی مهران مدیری + عکس

 

رضا صادقی در دورهمی مهران مدیری + عکس

رضا صادقی در دورهمی مهران مدیری رضا صادقی با انتشار عکس خود و مهران مدیری خبر از حضور خود در برنامه دورهمی مهران مدیری داد

رضا صادقی خواننده مشکی پوش که کم در تلویزیون دیده شده است از حضور خود در برنامه دورهمی مهران مدیری خبر داد .

برنامه دورهمی به کارگردانی و اجرای مهران مدیری این روزها با مهمانان ویژه خود توانسته جایی در خانه های مردم ایران باز کند این بار میزبان خواننده خوش صدا و پرطرفدار ایران رضا صادقی می باشد .

عکس رضا صادقی و مهران مدیری در برنامه دورهمی را مشاهده میفرمایید .

رضا صادقی در برنامه دورهمی

رضا صادقی و مهران مدیری

رضا صادقی در وصف این عکس نوشت :

مدتهـا بود به حضور در تلویزیون برای مصاحبه ها و گفتگو ها اشتیاقی نداشتم به دلایل مختلف … اما وقتی مرد دوستداشتنی مثل مهران مدیری روبروت باشه که معنی اصیل لبخند خداست و نگاه محترم و باوقارش به مردمش و اخم و لبخند جامعه اش و میشه در حضورش حس کرد .. با اشتیاق هستم و خوشحالم از این بودن ،

پ ن : ممنونم از دوست همیشه جانم علی اوجی که کنارم بود و با انرژی مثبتش همراه بود با این حضور ..رضا صادقی در دورهمی مهران مدیری,

می پسندم نمی پسندم

آزادی مناطقی در اطراف پالایشگاه بیجی

آزادی مناطقی در اطراف پالایشگاه بیجی

به نقل از ایران مسافر:

ستاد اطلاع رسانی جنگ در عراق، از آزادی منطقه کریم الخلف در شمال غرب پالایشگاه بیجی و برافراشته شدن پرچم عراق در آن؛ و نیز آزادی منطقه المسحک در شمال بیجی خبر داد.

به گزارش ایران مسافر، دستگاه مبارزه با تروریسم امروز شنبه توانست منطقه کریم الخلف در شمال غرب پالایشگاه بیجی را آزاد کند و پرچم عراق را در آن برافرازد.

به نوشته “السومریه نیوز”، ستاد اطلاع رسانی جنگ تاکید کرد که این آزادسازی پس از تلفات سنگین جانی و تجهیزاتی در صفوف دشمن به ثمر رسید.

ستاد اطلاع رسانی جنگ همچنین از آزادسازی منطقه المسحک در شمال بیجی و رسیدن نیروهای نظامی به تقاطع شرقاط خبر داد.

به گفته ستاد اطلاع رسانی جنگ، ماشینهای نظامی که در حال پیشروی برای آزادسازی شمال استان صلاح الدین هستند، منطقه المسحک در شمال بیجی واقع در اطراف کوههای مکحول را آزاد کردند.

این ستاد افزود: نیروهای عراقی به پیشروی خود ادامه می دهند و به تقاطع شرقاط رسیدند.

پیش از این نیز ستاد اطلاع رسانی جنگ از پیشروی نیروهای امنیتی و بسیج عشایری به سمت شمال استان صلاح الدین و جنوب موصل خبر داده بود.

نیروهای امنیتی با پشتیبانی نیروهای داوطلب مردمی و مردم عشایر به عملیات نظامی خود در مناطق پراکنده ای از عراق، به ویژه استان های الانبار و صلاح الدین و نینوا به منظور آزادی مناطق تحت اشغال داعش و برافراشتن پرچم عراق در آنها ادامه می دهند.

 

 

 

تاریخ ارسال پست: شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:45
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

با خنده دار ترین جستجوها در اینترنت آشنا شوید

146626549275120-irannaz-com.gif

گیگر :

به گزارش ایران ناز ما در جهانی زندگی می‌کنیم که فقط با یک کلیک می‌توانیم تمام اطلاعاتی را که می‌خواهیم را به دست آوریم، جواب سوالاتمان را دریافت کنیم و یا متنی را که معنی آن را نمی‌دانیم ترجمه کنیم و از اینترنت کمک بگیریم.اگر به صورت آنلاین به دنبال چیزی هستید بهتر است که آن را با کلمات اصلی در موتورهای جستجو، سرچ کنید.

 

 

 

پسری با دیدن جستجویی که مادربزرگش در گوگل انجام داده بود به شدت خنده‌ اش گرفت و آن را در اینترنت به اشتراک گذاشت تا همه بتوانند با دیدن آن شاد شوند و به این ترتیب حسابی سر زبان ها افتاد.چیزی که باعث خنده این نو به مادربزرگش شده بود این بود که مادربزرگش از واژه‌هایی مثل لطفا و متشکرم استفاده کرده بود.

 

با خنده دار ترین جستجوها در اینترنت آشنا شوید (عکس)


تاریخ ارسال پست: شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:44
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

در این جدول ببینید چقدر شغلتان استرس دارد

4709279_312.jpg

 

محققان آمریکایی به تازگی لیست بلند بالایی از مشاغل منتشر کرده اند که در آن سرباز ارتش بودن پر استرس ترین شغل دنیا معرفی شده است.

جدول قسمت قرمز مربوط به مشاغل پرتنش‌ است و رتبه‌های استرس برای آن‌ها بالاتر از حد متوسط است.

مشاغلی که با رنگ آبی نشان داده شده‌اند، رتبه‌های پایین‌تر فشار کاری را به خود اختصاص می‌دهند. تحلیل‌گر و مسئول امور امنیتی اطلاعات با توجه به شاخص‌های مورد استفاده محققان کم‌استرس‌ترین شغل سال 2016 در آمریکا شناخته شده است.

اگر می توانید زیر فشار زیاد کار کتید و با استرس کنار بیایید این شغل ها را انتخاب کنید.

 

 

لینک مطلب


تاریخ ارسال پست: شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:42
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

نصب سازه حفاظتی ۲ درگاه کاخ اختصاصی کوروش تا پاییز امسال

نصب سازه حفاظتی ۲ درگاه کاخ اختصاصی کوروش تا پاییز امسال

 

 

به گزارش گروه جامعه منابع حقوق :، در سومین فصل مشترک همکاری هیئت مرمت ایران
و ایتالیا، سقف پوششی دو درگاه کاخ اختصاصی کوروش که دارای نقوش برجسته هخامنشی هستند،
با استفاده از تکنولوژی های جدید بازطراحی و نصب می شود
.

 

حمید فدایی، مدیر پایگاه میراث جهانی پاسارگاد با اعلام این
خبر گفت: در قالب تفاهم نامه ای که میان معاونت میراث فرهنگی با موسسه و مرکز عالی
حفاظت و مرمت رم منعقد شده قرار است پس از مرمت هایی که در کف کاخ اختصاصی کوروش انجام
شد، سقف های حفاظتی که هم اکنون روی دو درگاه دارای نقش برجسته قرار گرفته اند توسط
هیئت ایتالیایی بازطراحی و در پاییز امسال نصب شوند
.

وی گفت: از آنجایی
که نقوش برجسته ای که روی درگاه های کاخ اختصاصی کوروش در پاسارگاد اهمیت بالایی دارد
پیشتر یک سقف اضطراری برروی درگاه ها نصب شده بود اما درحال حاضر با همکاری هیئت مرمت
ایتالیایی قرار است این سقف برداشته و پوششی مدرن تر و بزرگتر روی این دو درگاه قرار
بگیرد
.

به گفته مدیر پایگاه
میراث جهانی پاسارگاد، این سازه جدید که توسط ایتالیایی ها ساخته می شود نه تنها درگاه
و نقوش برجسته ها را در مقابل نزولات جوی محفوظ نگه می دارد که نقوش را از آسیب های
احتمالی و اشعه نور خورشید دور نگه می دارد.
این درحالی است که سازه جدید به دلیل داشتن پوشش پلی کربنات کمک می کند که بخشی از
انرژی خورشیدی جذب شود و شب ها یک نورپردازی خفیفی در این بخش از محوطه ایجاد شود
.

وی تاکید کرد: درحال
حاضر پروژه ساخت سازه و مراحل طراحی سقف روی درگاه های کاخ اختصاصی پاسارگاد انجام
شده است. امیدواریم در فصل بعدی همکاری هیئت مشترک ایران و ایتالیا، سازه جدید نصب
شود و به بهره برداری برسد
.

انتهای پیام/ 



link


تاریخ ارسال پست: شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:42
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مسن‎ترین پزشک جراح +عکس

مسن‎ترین پزشک جراح +عکس

 

 

به گزارش گروه فضای مجازی منابع حقوق : به نقل از شریان نیوز،” ألا لیفوشکینا” مسن ترین پزشک جراح زن در دنیا است، متولد سال ۱۹۲۷ در
روسیه است و وی همچنین قدیمی ترین پزشک روسی است که ۸۸ سال دارد اما همچنان
به کار خود ادامه می دهد.

زنان در روسیه اکثراً در سن ۵۰ سالگی
بازنشسته می شوند، اما این زن جراح، این قانون را شکسته است و وی درسال ۱۰۰
عمل جراحی انجام می دهد.

مسن‎ترین پزشک جراح +عکس

وی افزود که همچنان به فعالیتش ادامه می دهد زیرا کمک کردن به دیگران را دوست دارد.

این پزشک زن که ازدواج نکرده است، هیچ فرزندی ندارد اما چند گربه دارد که به توجه و رسیدگی نیاز دارند.

الا
از وضعیت سلامت خوبی برخوردار است و به گفته همکارش ، با وجود این که در
دهه هشتاد زندگی خود است، دستانش هنگام اجرای عمل جراحی نمی لرزد و در ۱۵۰
عمل جراحی که وی نیز درآن مشارکت داشته است، هیچ مورد فوتی روی نداده است.

link

 


تاریخ ارسال پست: شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:37
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

سگ‌کشی کار باحالی است، بیا تا بکشیم!


تاریخ ارسال پست: شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:34
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

کاریکاتور/ مراقب این آدامس باشید

کاریکاتور/ مراقب این آدامس باشید!

 

طنز و کاریکاتور > کاریکاتور – معاون نظارت سازمان غذا و دارو: آدامس خروس نشانی که تحت عنوان تولید کشور چین عرضه می شود، مورد تائید نیست و در صحت و سلامت بهداشتی آن، تردید جدی وجود دارد.


تاریخ ارسال پست: شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:33
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

تلاقی دشت و کوهستان در تصویر خارق‌العاده و نمای نزدیک از پلوتو/عکس روز ناسا

تلاقی دشت و کوهستان در تصویر خارق‌العاده و نمای نزدیک از پلوتو/عکس روز ناسا

رها نیوز:

 

دانش > نجوم – عکس روز ناسا به تصویری خارق‌العاده و نمای نزدیک از سطح پلوتو اختصاص پیدا کرده که در آن یکی از دشت‌های پر از چاله‌ پلوتو به کوهستانی بلند رسیده است.

در سمت چپ قسمت‌های جنوب شرقی دشت اسپوتنیک پلانوم قرار دارد. در قسمت سمت راست عکس هم که سطح تاریک‌تری هم دارد، کوهستان‌های «کرون ماکولا» (Krun Macula) دیده می‌شود که حدود ۲٫۵ کیلومتر ارتفاع دارند. در مرز این دو منطقه، خوشه‌های متصل به هم از چاله‌های بزرگ دره‌هایی عظیم به طول ۴۰ کیلومتر را به وجود آورده‌اند. دشت‌های روشن‌ سمت چپ دارای یخ نیتروژن هستند و به همین دلیل بازتاب سطحشان زیاد است. ارتفاعات قرمز رنگ سمت راست از ترکیب‌های پیچیده‌ای به نام «تالین» (Tholin) پوشیده شده‌اند.



لینک مطلب


تاریخ ارسال پست: شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:31
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

طرز پخت خورش فسنجان خوشمزه

طرز پخت خورش فسنجان خوشمزه

 

به گزارش رها نیوز مواد لازم : برای 8 الی 10 نفر

 

طرز پخت خورش فسنجان خوشمزه

 

طرز تهیه :

 

مرغ را بپزید . پیاز را رنده و با روغن سرخ کنید . گردو را بکوبید و با پیاز بجوشانید . نمک و زعفران و رب انار را با گردو و پیاز به مرغ پخته شده بیفزایید و شعله را بسیار کم کنید . در صورت تمایل می توانید به رب انار 2 قاشق مربا خوری شکر اضافه کنید و بگذارید خورش به روغن بیفتد . این خورش را با ماهی هم می شود تهیه کرد .

 

طرز پخت خورش فسنجان خوشمزه

 

در این صورت همه مواد را به شکل بالا تهیه کنید . ماهی را قطعه قطعه ببرید و سرخ کنید و در این مایه قرار دهید تا با حرارت کم بپزد .در صورت مصرف گوشت چرخ کرده به جای مرغ ، آن را با پیاز رنده کرده مخلوط کنید و به شکل کوفته ریزه در آورید و کوفته ها را در روغن سرخ کنید .

 

طرز پخت خورش فسنجان خوشمزه

 

به جای گوشت مرغ می شود از مرغابی هم استفاده کرد .برای اینكه خورش خوش رنگ شود می توان یك قاشق غذا خوری رب گوجه فرنگی به آن افزود.یادآوری: در صورتی كه گوشت مرغ زودتر بپزد، می توان مرغ را از خورش خارج كرد تا با شعله ملایم كاملاً بپزد و جا بیفتد( كم آب شود).

 

طرز پخت خورش فسنجان خوشمزه

 

در این صورت خورش خوشمزه ای خواهد شد.در شمال ایران برای بهتر جا افتادن خورش، از شب قبل، گردو را به مدت چند ساعت با حرارت ملایم در آب می پزند و هر نیم ساعت، یك استكان آب خنك به آن اضافه می كنند. روز بعد بقیه مواد را به آن می افزایند.شما هم می توانید برای داشتن خورشتی لذیذتر این كار را انجام دهید.



لینک مطلب


تاریخ ارسال پست: شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:30
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

تاثیر گوش دادن به موسیقی روی درک طعم غذا

تاثیر گوش دادن به موسیقی روی درک طعم غذا

تفریحی و سرگرمی

 

تاثیر گوش دادن به موسیقی روی درک طعم غذا

تاثیر گوش دادن به موسیقی روی درک طعم غذا 

آیا تا به حال فکر کرده اید که هنگام گوش دادن به موسیقی , طعم غذاها متفاوت تر از همیشه میشود ؟ بسیاری از اشخاص هنگام خوردن غذا به موسیقی گوش میدهند . در خیلی از منازل هم هنگام سرو شام یا ناهار موسیقی ملایمی در فضا پخش میشود .

 

برخی هم هنگام خوردن ساندویچ یا لقمه ای که همراه خود به محل کار یا دانشگاه آورده اند , هدفون را در گوش گذاشته و مشغول گوش دادن به موسیقی میشوند . اما آیا این کارها باعث لذت بخش تر شدن طعم غذا می شود؟

 

اما محققان بلژیکی دریافتند که شنیدن انواع موسیقی باعث درک متفاوت طعم هر غذا در مغز می‌شود.

 

محققان دانشگاه بروکسل دریافتند که شنیدن موسیقی آرام و موسیقی با ریتم تند در احساس چشایی انسان و درک طعم غذا و نوشیدنی‌ کاملا موثر است.دکتر فیلیپو کاروالو، متخصص بیولوژی از دانشگاه بروکسل عنوان کرد: برای نتیجه‌گیری قطعی نظریه تاثیر موسیقی بر حس چشایی انسان، از گروهی از داوطلبان برای انجام آزمایش دعوت به عمل آمد.

 

وی در ادامه افزود: در مرحله اول آزمایش برای گروه اول داوطلبان در زمان خوردن نوشیدنی و غذا موسیقی آرام و دلنشین پخش و سپس برای گروه دوم، موسیقی پرضرب و خشن پخش شد.محققان پس از بررسی نتایج آزمایش دریافتند که تاثیر نوع موسیقی در درک انسان از مزه غذا تاثیر زیادی دارد.

 

با توجه به نتایج حاصل از این مطالعه ثابت شد که شنیدن موسیقی‌های مختلف نه تنها بر اعصاب و وران انسان تاثیر‌گذار است بلکه نوع موسیقی نیز در درک متفاوت انسان از غذا تاثیر دارد.

 

بنابراین بهتر است صرف غذا همیشه در محیطی آرام و با موسیقی ملایم و با ریتم طبیعت همراه باشد، چرا که مصرف غذا در شرایط پرتنش نه تنها درک مغز از طعم غذا را تغییر می‌دهد بلکه بر عملکرد فیزیولوژیک بدن انسان نیز تاثیر منفی دارد.

 


تاریخ ارسال پست: شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:28
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

کشف نخستین منابع اکسیژن جهان در فضا

کشف نخستین منابع اکسیژن جهان در فضا

اخبار

 

ستاره شناسان به کمک تلسکوپ آلما نخستین و دورترین منابع اکسیژن در جهان را شناسایی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی در یکی از دورترین  نقاط جهان یک کهکشان باستانی به نام SXDF-NB1006-2 وجود دارد که یکی از کهن ترین کهکشان های کشف شده تاکنون است. 
 
این کهکشان 700 میلیون سال پس از انفجار بزرگ (بیگ بنگ) متولد شد ودانشمندان بر این باورند که یکی از منابع کیهانی برای “یونیزاسیون سازی مجدد” در جهان اولیه است . 
 
دانشمندان در هنگام جستجو به دنبال اکسیژن یونیزه شده در کهکشان‌ها ی دور، نخستین و دورترین منابع اکسیژن را در کهکشان SXDF-NB1006-2  کشف کردند. 
 
نائوکی یوشیدا از دانشگاه توکیو محقق این مطالعه گفت: نتایج تحقیقات ما نشان داد که این کهکشان یک دهم اکسیژن موجود در خورشید را در خود جای داده است.  

رنگ سبز تصویر نشان دهنده اکسیژن یونیزه شده است که تلسکوپ ” ALMA” آن  را تشخیص داده و رنگ بنفش آن نشان دهنده هیدروژن یونیزه است که تلسکوپ سوبارو آن را شناسایی کرده است. 
 

کشف دورترین و نخستین منابع اکسیژن جهان در فضا

انفجار بزرگ(بیگ بنگ) در جهان نزدیک به 13.8 میلیارد سال پیش اتفاق افتاد، در ابتدا جهان هستی به شکل گازهای داغ  یونیزه شده بود و تقریبا 400 هزار سال پس از انفجار، جهان وارد عصر نوترکیبی و رو به سرد شدن رفت و برای نخستین بار در این زمان نور در جهان ما درخشید ، قبل از تولد ستارگان اولیه دنیا در”دوران تاریک” به سر می برد. 

کشف دورترین و نخستین منابع اکسیژن جهان در فضا
 

بسیاری از ستاره های جوان و روشن در کهکشان ها و گاز های یونیزه داخل و اطراف آن ها قرار دارند. 

کشف دورترین و نخستین منابع اکسیژن جهان در فضا  


آکیو اینوئه از دانشگاه اوزاکا ژاپن در این باره گفت:مطالعه عناصر سنگین، به درک چگونگی تشکیل کهکشان ها و این که چه چیزی باعث یونیزاسیون سازی مجدد کیهانی شده کمک می کند. عناصر سنگین‌تر از لیتیوم از ستاره ها به وجودآمده اند از این رو این مطالعه ها نشان می‌دهد که حداقل یک نسل از ستاره های این کهکشان خاموش شده اند. 

 

تاریخ ارسال پست: شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:26
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ضرب الاجل برای تاسیس وزارتخانه رفاه گاو

386786_378.jpg

 

شاخه حمایت از گاو شورای جهانی هندو(وی.اچ.پی) به دولت نارندرا مودی ، نخست وزیر هند برای تشکیل وزارتخانه جداگانه ای برای تضمین رفاه گاوها فشار وارد کرده است.

خبرگزاری ایرنا: این شورا خواستار تعیین ضرب الاجلی برای تشکیل وزارتخانه رفاه گاو برای حمایت از نسل گاو دراین کشور است .

این خواسته از سوی شورای جهانی هندو با توجه به قول نارندرا مودی در خصوص تشکیل این وزارتخانه درخواست شده است .

سال گذشته نیز یک گروه حامی گاوها در شهر دهلی نو هند در اعتراض به افزایش کشتار و صادرات گاو از این کشور، خواستار تشکیل وزارت خانه گاو بمنظور حفظ حقوق و جلوگیری از کشتار بی رویه این حیوان شدند.

وزارتخانه رفاه گاو

در آئین هندو، علاوه برخدایان فراوانی که وجود دارد حیواناتی مانند بوزینه ،میمون ،مار و در راس آنها گاو از قداست بالایی برخوردار است .

این قداست باعث شده که کشتن و خوردن گوشت این حیوان بمنزله کشتن و خوردن انسان و از گناهان بسیار بزرگ شمرده شود، این عمل خود یکی از علل دشمنی و جدائی بین هندوها و مسلمانان می باشد.

وزارتخانه رفاه گاو

در عید قربان در سال 1958 میلادی در شهرمیرت تعدادی مسلمان در یک گاری مقداری گوشت های قربانی را می بردند که هندوها به مسلمانان حمله برده و نبردی شدید میان آنان رخ داد. در این حادثه جمعی کشته و گروهی مجروح شدند.

ضرب الاجل برای تاسیس وزارتخانه رفاه گاو! +تصاویر

در هندوستان احترام به گاو به حدی است که گاهی اگر گاوی در وسط خیابان بخوابد، صف های طویلی از اتومبیل ها و اتوبوس ها تشکیل می شود، بدون آنکه کسی حق داشته باشد که گاو را از سر راه مردم حرکت دهد و حتی پلیس هم چنین اجازه ای ندارد! تا اینکه گاو از سر راه با خیال راحت برخیزد و راه را برای اتومبیل ها باز کند.

ضرب الاجل برای تاسیس وزارتخانه رفاه گاو! +تصاویر

در هند تقریبا 150 میلیون گاو، و 40 میلیون میمون،بوزینه وجود دارد.

 



link


تاریخ ارسال پست: شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:26
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

نجات یک حشره توسط بازیکن تیم ایتالیا

386482_414.jpg

 

در جریان بازی تیم ملی ایتالیا در مقابل سوئد که با پیروزی ایتالیا همراه بود آندره آ بارتزالی دست به کار جالبی زد.

24 آنلاین: در جریان بازی تیم ملی ایتالیا در مقابل سوئد که با پیروزی ایتالیا همراه بود آندره آ بارتزالی دست به کار جالبی زد.    
 
زمانی که بازیکنان ایتالیا پیش از بازی در حال گرم کردن بودند بارتزالی بر روی زمین متوجه یک کفش دوزک شد و برای جلگیری از صدمه دیدن این کفش دوزک را برداشته و به افراد روی نیمکت داد. 
 
این حرکت بارتزالی در رسانه ها بازتاب زیادی داشت. جورجو کیلینی نیز معتقد است این حرکت باعث روزی آوردن شانس به ایتالیا شده است.
نجات حشرت توسط بازیکن ایتالیایی

آندره آ بارتزالی



link


تاریخ ارسال پست: شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:24
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

گزارش فدراسیون جهانی والیبال از ملاقات ایران و برزیل در لیگ جهانی

گزارش فدراسیون جهانی والیبال از ملاقات ایران و برزیل در لیگ جهانی




گزارش فدراسیون جهانی والیبال از ملاقات ایران و برزیل در لیگ جهانی



لینک


تاریخ ارسال پست: شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:23
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

برگزاری جلسه فراکسیون فراگیر باحضور لاریجانی

برگزاری جلسه فراکسیون فراگیر باحضور لاریجانی

 

سخنگوی کمیته هفت نفره از گام نهایی فراکسیون فراگیر برای تعیین گزینه‌های فراکسیون فراگیر برای هیات رئیسه مجلس خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدحسین نقوی حسینی، از جلسه مجمع عمومی فراکسیون فراگیر، به دعوت علی لاریجانی خبر داد.

وی ادامه داد: اعضای فراکسیون فراگیر به دعوت علی لاریجانی جمعه بعد از ظهر در این جلسه حضور خواهند داشت.

نماینده مردم ورامین گفت: این جلسه با هدف بحث و بررسی پیرامون گزینه های این فراکسیون برای ریاست و هیات رئیسه مجلس تشکیل می شود.

چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری نیز جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید برای تعیین گزینه های ریاست و هیات رئیسه مجلس تشکیل جلسه می دهد.


تاریخ ارسال پست: شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:22
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

در زمان شکستگی چه کمکهای اولیه ضروری است

در زمان شکستگی چه کمکهای اولیه ضروری است

پزشکی و سلامت

 

 

اول عضو را بی حرکت کنید. در صورت شوک، شوک را برطرف نمایید. لباس بیمار را با قیچی ببرید و مسکنی به او بدهید. اگر سر استخوان بیرون از بدن است فقط یک تکه گاز استریل روی آن بگذارید و خیلی آهسته و به نرمی بانداژ نمایید. بعد از آتل (وسیله ای است که با آن عضو را ثابت نگه می دارند) استفاده کنید. به جای خود آتل از چوب، تخته، مقوا و یا پارچه و یا حتی پنبه فشرده و زیاد و یا هر چیز دیگر که در اطراف شما باشد استفاده کنید و عضو شکسته را به آن محکم ببندید.
در مورد شکستگی انگشت مچ، ساعد دست و یا پا، یک یا دو تخته را در دو طرف عضو شکسته قرار دهید و با باند یا پارچه ای این سه قطعه را به هم بپیچید. قبلا تخته را با پنبه ای بپوشانید که پوست را نیاز دارد. اگر شکستگی در اندام های دست است با یک روسری سه گوش دست را به گردن آویزان کنید. اگر دست خم نمی شود آن را آویزان به بدن بانداژ کنید.
در مورد شکستگی لگن و مهره بیمار را بی حرکت بخوابانید و اورژانس را خبر کنید زیرا حرکت دادن غیر تخصصی باعث خواهد شد تا نخاع قطع شود.
در شکستگی دنده اگر پوست سوراخ شده باشد و هوا وارد قفسه سینه شود یک گاز استریل روی آن بگذارید و ببندید.


تاریخ ارسال پست: شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:22
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

علائم در رفتگی و کمک های اولیه

علائم در رفتگی و کمک های اولیه

پزشکی و سلامت

 

 

در رفتگی عبارت است از بیرون آمدن سر استخوان از مفصل که معمولا در شانه، آرنج، انگشتان دست بیشتر به وجود می آید. 
علائم در رفتگی
درد شدید و ورم در محل و عدم توانایی در حرکت طبیعی، کبودی یا خون مردگی نیز در محل دیده می شود.
کمک های اولیه
بی حرکت نگهداشتن مفصل، بستن با آتل، دادن مسکن و فرستادن به نزد پزشک.
پیچ خوردگی و رگ به رگ شدن
پیچ خوردگی عبارت است از پارگی یا کش آمدن پوشش اطراف مفصل که درد و تورم و خونمردگی وجود دارد ولی در رادیوگرافی هیچ نوع آسیبی مشاهده نمی شود. این مورد بیشتر در مچ پا و زانو به وجود می آید. در صورت تورم و درد با آب گرم و نمک آرام ماساژ داده و روی محل را با پارچه ای تمیز ببندید.


تاریخ ارسال پست: شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 19:20
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

بک لینک ایرانی و دائمی

خرید بک لینک دائمی و ایرانی – فروش بک لینک ،بک لینک

۱.بک لینک چیست ؟ هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند

۲. بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟ بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.

۳. آیا بک لینک ضررهایی هم دارد ؟ اگر بک لینک طبق استانداردهای گوگل ثبت نشود، باعث برخورد گوگل با سایت خاطی می شود.قبل از استفاده از بک لینک باید از سئو سایت خود اطمینان داشته باشید.

۴. استاندارد های ثبت بک لینک گوگل چیست ؟ در سایتهای مرتبط بک لینک ثبت شود. بجای درج بک لینک خالی، بک لینک باید در محتوا ثبت شود. (مثل بک لینک در سایتهای مقاله و شبکه های اجتماعی ) یکی از موارد مهم بک لینک، تنوع نوع بک لینکهاست (شبکه های اجتماعی، وبلاگ، ویکی، فروم ها و …..) شما می توانید از این خدمات برای افزایش اعتبار وب سایت خود استفاده کنید.با تهیه این پکیج ها گوگل رنک شما افزایش می یابد.

خرید بک لینک,بک لینک,بک لینک ارزان,فروش بک لینک,بک لینک,بک لینک رنک ۹,بک لینک رنک ۸,بک لینک رنک ۷,بک لینک رنک ۶,بک لینک رنک ۵- خرید بک لینک قوی – خرید بک لینک ایرانی – خرید بک لینک دائمی – بک لینک ارزان

پکیج اول خرید بک لینک

# آدرس سایت Page Authority Real Rank یک ماه (تومان) سه ماه (تومان)
۱ ptview.ir 26 4.59/10 15000تومان 35000 تومان
۲ qaravi.ir 25 4.83/10 15000تومان 35000تومان
۳ piichak.ir 31 5.47/10 15000تومان 35000تومان
۴ irangapco.com 26 3.54/10 15000تومان 35000تومان
۵ rahanew.ir 28 5.78/10 15000تومان 35000تومان
۶ persiansurena.com 29 3.45/10 15000تومان 35000تومان
۷ iran3llsharj.com 29 5.01/10 15000تومان 35000تومان
۸ paryavaranmitra.co
12 3.41/10 15000تومان 35000تومان
۹ manabehoghoogh.ir 23 5.03/10 15000تومان 35000تومان
۱۰ giger.ir 24 5.60/10 15000تومان 35000تومان
فروش بک لینک مجموعه ۱0 سایت  یک ماهه: 150000 تومان سه ماهه : 350000 تومان

 

پکیج دوم خرید بک لینک

 

# آدرس سایت Page Authority Real Rank یک ماه (تومان) سه ماه (تومان)
۱ chizdownload.com 33 5.57/10 15000 تومان 35000تومان
۲ berooznews.net 35 5.74/10 30000تومان 50000تومان
۳ toranjnews.com 26 3.34/10 15000تومان 35000تومان
۴ mymusicnetwork.net 17 3.21/10 15000تومان 35000تومان
۵ ۳eotools.ir 20 2.27/10 15000تومان 35000تومان
۶ portalekhabar.com 31 3.31/10 30000تومان 50000تومان
۷ mobileappchef.org 10 3/10 15000تومان 35000تومان
۸ pingpongpay.com
19 3.31/10 15000تومان 35000تومان
۹ iran-travelers.com 21 5.64/10 15000تومان 35000تومان
۱۰ parscloop.com 25 4.34/10 15000تومان 35000تومان
فروش بک لینک مجموعه ۱0 سایت یک ماهه: 180000 تومان سه ماهه : 380000 تومان

 

هزینه درج لینک در تمامی سایتها ما هیانه 300000 تومان

—————————————————————————————————————

توجه داشته باشید که سایتها قدیمی با خروجی کم و بسیار قوی و بسیار تاثیر گذار میباشند

—————————————————————————————————————-

هزینه درج لینک به مدت سه ماه در تمامی سایتها 700000 تومان میباشد


تاریخ ارسال پست: جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 23:39
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم