حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۱۰ فلسطینی بازداشت شدند

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وب سایت من خوش امدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 324
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 94
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 10
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 9
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 31
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 3
    بازدید هفته بازدید هفته : 104
    بازدید ماه بازدید ماه : 94
    بازدید سال بازدید سال : 6634
    بازدید کلی بازدید کلی : 142598

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.222.162.216
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۱۰ فلسطینی بازداشت شدند

حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۱۰ فلسطینی بازداشت شدند

  • حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۱۰ فلسطینی بازداشت شدند

    نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته ۱۰ شهروند فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند.

    به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو مهمترین رویدادهای سزمین‌های اشغالی به شرح ذیل است:
    تلویزیون العالم در خبری اعلام کرد نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته ۱۰ شهروند فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند. این شبکه تلویزیونی افزود: همچنین شهرک نشینیان صهیونیست با حمایت نظامیان این رژیم به مسجد الاقصی تجاوز کردند.


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 14:9
می پسندم نمی پسندم

واکنش باشگاه پرسپولیس به خبر جدایی گادوین منشا و کم شدن آمار تماشاگران

واکنش باشگاه پرسپولیس به خبر جدایی گادوین منشا و کم شدن آمار تماشاگران

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به خبر جدایی گادوین منشا و کم شدن آمار تماشاگران

    معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه سهم این باشگاه از بلیت فروشی ۸ میلیارد تومان است، به خبر نارضایتی گادوین منشا و جدایی‌اش از پرسپولیس واکنش نشان داد.

    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،محمدعلی ترکاشوند درباره غیبت چند روزه خود در باشگاه پرسپولیس به رادیو تهران گفت: به خاطر کارهای اداری، چند روزی در باشگاه نبودم.

    وی درباره اینکه آیا در ایران بوده یا خارج از ایران، تاکید کرد:خارج از ایران بودم و برای انجام امور شخصی به مسافرت رفته بودم!

    معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره بدهی باشگاه پرسپولیس در پرونده‌های مربوط به ژوزه و دستیارنش گفت: در خصوص آقای ژوزه هنوز چیزی به باشگاه ابلاغ نشده است. در خصوص دستیارانش هم حکم داند، اما هیچ ضرب الاجلی نداشتند. نامه‌ای به فیفا نوشتیم تا به ما بگویند چقدر زمان داریم که بدهی مان را بپردازیم.

    ترکاشوند درباره مهلت دادن کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم‌های بدهکار و اقدامات پرسپولیس در این ارتباط، تصریح کرد: بالاخره یکی از اولویتهای باشگاه پرسپولیس این است که به مرور بدهی‌ها را تسویه می‌کنیم و چالش بزرگ هم بدهی به ژوزه است. بقیه با همت هیات مدیره و طاهری پرداخت شده است. دنبال این هستیم که همه چیز را شفاف کنیم و قدم‌های رو به جلو پرسپولیس را تکمیل کنیم.

    وی در خصوص فشار باشگاه پرسپولیس به خاطر بدهی ژوزه تاکید کرد: در مقطعی که اکنون با بی پولی روبرو هستیم و حتی پرداختی بازیکنان به تاخیر افتاده است، یک مقدار سخت است، ولی توانستیم کارهای بزرگی کنیم. داریم تصمیماتی می‌گیریم تا هم به بازیکنان پرداختی داشته باشیم و هم بدهی هایمان را بدهیم.

    معاون اقتصادی پرسپولیس تصریح کرد: کمک هواداران ناچیز است و انتظارمان بیش از این بود. پرداختی از سوی هواداران خیلی کم است. همه جا می‌گوییم ۴۰ تا ۵۰ میلیون هوادار داریم. اگر هر کدام ۲ هزار تومان کمک کنند می‌شود ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان. شاید این انتظار بی جایی باشد.

    ترکاشوند تصریح کرد: ما هر روز آمار کمک هواداران را اعلام می‌کنیم و روزانه آنرا شفاف می‌گوییم.

    وی درباره اطلاعیه روز گذشته سازمان لیگ درباره میزان درآمد پرسپولیس از بلیت فروشی که حدود ۲ میلیارد تومان بود، گفت: سال گذشته آماری را سازمان لیگ اعلام کرد. حدود یک میلیون نفر بازی هایمان را از نزدیک تماشا کردند. دیروز سازمان لیگ اعلام کرد ۵۵۸ هزار نفر؛ یعنی ۴۵۸ هزار نفر کمتر.

    معاون باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که این یعنی در آمار تماشاگران شما دست برده اند؟ گفت: این تعداد اعلام شده است و من نمی‌گویم دست برده اند. پارسال تمام مسابقات ما به طور میانگین ۴۰ هزار تماشاگر حضور داشت و حتی در بعضی مسابقات ورزشگاه پر بود. اگر هر بلیت را به طور میانگین ۱۰ هزار تومان حساب کنید می‌شود ۱۰ میلیارد تومان. همه کسری‌ها را هم که انجام بدهید، بایک حساب سرانگشتی سهم پرسپولیس از بلیت فروشی ۷ تا ۸ میلیارد تومان است.

    ترکاشوند در پایان درباره انتشار اخباری مبنی بر نارضایتی گادوین منشا از نیمکت نشینی و احتمال جدایی اش از پرسپولیس گفت: من دیروز با او جلسه داشتم و پاسپورتش را گرفتیم تا کارهای اداری را انجام بدهیم. اصلا چنین چیزی نیست. رفاقت آنقدر در بین بچه‌های تیم زیاد است که مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 13:45
می پسندم نمی پسندم

یک خودرو تعدادی از معترضان به تجمع نژادپرستان در ویرجینیا را زیر گرفت/یک نفر کشته و شماری زخمی شدند + تصاویر

یک خودرو تعدادی از معترضان به تجمع نژادپرستان در ویرجینیا را زیر گرفت/یک نفر کشته و شماری زخمی شدند + تصاویر - باز خبر

  • یک خودرو تعدادی از معترضان به تجمع نژادپرستان در ویرجینیا را زیر گرفت/یک نفر کشته و شماری زخمی شدند + تصاویر - باز خبر

    بازخبر / روز شنبه یک خودرو شماری از معترضان به تجمع نژادپرستان در شهر «شارلوتسویل» ویرجینیا را زیر گرفت.

    بر اساس گزارش‌های اولیه، در این حادثه دستکم یک نفر کشته و حدود ۱۵ نفر زخمی شده‌اند. هنوز مشخص نیست که آیا این حادثه عمدی بوده یا به صورت تصادفی رخ داده است.

    این حادثه ساعتی پس از آن رخ داد که صدها نفر از اعضای گروه‌های نژادپرست معتقد به برتری سفیدپوستان، در این شهر تجمع کردند.

    آن تجمع با دخالت پلیس و پس از درگیری میان اعضای این گروه‌ها و مخالفان آن‌ها، به پایان رسید.

    در ویدئویی که از لحظه حادثه منتشر شده، مشخص است که یک خودرو با سرعت به میان جمعیت آمده، شماری را زیر گرفته و سپس دنده عقب گرفته و فرار می‌کند.

    یکی از حاضران در ویدئو می‌گوید راننده خودرو یک عضو گروه‌های نژادپرست است و عمدا افراد را زیر گرفته است.


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت: 13:20
می پسندم نمی پسندم

وزارت نفت از بابک زنجانی درخواست ضرر و زیان کرد

وزارت نفت از بابک زنجانی درخواست ضرر و زیان کرد - باز خبر

  • وزارت نفت از بابک زنجانی درخواست ضرر و زیان کرد - باز خبر

    بازخبر / غلامحسین صادقی صهاره وکیل شرکت نفتی HK وابسته به شرکت ملی نفت ایران که یکی از شاکیان بابک زنجانی محسوب می‌شود با اعلام این خبر که درخواست ضرر و زیان از زنجانی به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ارائه شده است.

    این وکیل دادگستری با بیان اینکه علیه هر سه متهم اصلی پرونده نفتی ( بابک زنجانی، مهدی شمس‌زاده و حمید فلاح هروی) درخواست ضرر و زیان ارائه شده افزود: هنوز قاضی صلواتی در خصوص این درخواست، تصمیمی اتخاذ نکرده است.

    به گزارش تسنیم، رقم بدهی بابک زنجانی متهم اصلی پرونده نفتی که حکم اعدامش هم از سوی دیوان عالی کشور تعیین شده، همواره محل مناقشه بوده است؛ دولت معتقد است بدهی زنجانی با احتساب تأخیر در تأدیه بدهی، رقمی حدود ۳ میلیارد یورو معادل ۱۲ هزار میلیارد تومان است اما وکیل بابک زنجانی می‌گوید در حکمی که قاضی صلواتی برای زنجانی صادر کرده، میزان بدهی مشخص و او به رد یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو محکوم شده است.

    کوهپایه‌زاده ادامه داد: ارزش اموال داخلی موکلم در جلسه دادگاه از سوی معاون دادستان، دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد که با یک حساب و کتاب سرانگشتی مشخص می‌شود که این اموال، ۳۰ درصد بدهی موکل را پوشش می‌دهد.

    وکیل زنجانی می‌گوید هم اکنون موکلش با کسر اموال داخلی تهاتر شده، رقمی حدود ۵ هزار میلیارد تومان به شرکت نفت بدهکار است.

    بر اساس این گزارش، آن طور که کوهپایه‌زاده اعلام کرده، به تازگی شرکای بابک زنجانی قبول کرده‌اند آنچه در دادنامه دادگاه به عنوان رد مال زنجانی مشخص شده پرداخت کنند.  این مبلغ در دادنامه قطعی یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو قید شده است.

    تسنیم/


تاریخ ارسال پست: شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 22:33
می پسندم نمی پسندم

رکوردزنی به سبک اردوی جهادی/ ساخت حمام و دستشویی به مدت 10 روز

رکوردزنی به سبک اردوی جهادی/ ساخت حمام و دستشویی به مدت 10 روز

  • رکوردزنی به سبک اردوی جهادی/ ساخت حمام و دستشویی به مدت 10 روز

    مسئول گروه جهادی دانشجویی «آیه‌های ایثار» با بیان اینکه در برخی روستاهای ریگان اصلا حمام و دستشویی وجود نداشت، گفت: ساخت ۶ حمام و دستشویی به مدت ۱۰ روز برای مردم محروم این منطقه از فعالیت‌های اصلی این کروه بود.

    محمدحسین دره کردی، مسئول گروه جهادی دانشجویی «آیه‌های ایثار» در گفت  و گو با خبرگزاری دانشجو، گفت: دانشجویان بسیجی در قالب گروه جهادی آیه‌های ایثار» وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه، ولی عصر رفسنجان با حضور در روستاهای علی آباد هشتصد متری، روستای جهاد و قاسم آباد گنبکی این شهرستان خدمت‌رسانی به اهالی مناطق محروم را در دستور کار خود قرار دادند.

    وی با بیان اینکه در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و عمرانی به روستاهای هدف ارائه خدمات کردیم، اظهار داشت: حفر چاه، ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای نیازمندان و غیره از اقدامات عمرانی این گروه جهادی است.

    حسین دره کردی با بیان اینکه در اردوی جهادی امسال آموزش قرآن، معارف اسلامی و احکام، مشاوره‌های قبل از ازدواج، مذهبی و اجتماعی، نمایش فیلم و مستند در روستاهای مشخص شده و مرکز شهر ریگان در حال اجراست، تصریح داد: به مدت ۱۰ شب در پارک شهدای گمنام این شهر برنامه جنگ شادی برگزار شد.

    وی افزود: برگزاری برنامه شب خاطره با شهدا به همراه دیدار با خانواده معظم شهیدان روستا، مسابقات و جشنواره فرهنگی، برنامه‌های ورزشی، آموزش مسائل بهداشتی و درمانی ویژه بانوان و کودکان، آموزش هنرهای تجسمی، خیاطی و مشاغل، گلدوزی، خانگی غیره از دیگر برنامه‌های این گروه جهادی بود.

    این فعال دانشجویی تصریح کرد: غرفه‌هایی در زمینه‌های نقاشی کودکان، مشاوره مذهبی و اجتماعی و غیره نیز در محل پارک شهدای گمنام این شهرستان نیز برپا شد.

    دره کردی در پایان ضمن گلایه از عدم همکاری از سوی فرمانداری، بخشداری و مراکز دولتی با گروه جهادی بیان داشت: ما حتی با یکی از مراکز هماهنگ کردیم که به ما بودجه بدهند مثلا رازیزنی کردیم هماهنگی کردیم یکسری بودجه ها به حسابشون ریخته شد؛ منتهی از 5 میلیون بودجه ای که ما رایزنی کردیم،کمتر از یک میلیون دادند!

    وی تصریح کرد: متاسفانه در برخی روستاهای ریگان، حمام و دستشویی در روستا اصلا وجود نداشت و ما به خاطر اهمیت این مسئله در ابتدا شروع به ساخت تعدادی حمام و دستشویی کردیم که با توجه به اینکه فعلا امکان آبرسانی به این سرویس های بهداشتی وجود نداشت از مردم خواستیم فعلا از تانکر استفاده کنند؛ البته از مسئولان قول گرفتیم که آب رسانی هر چه سریعتر صورت بگیرد.


تاریخ ارسال پست: شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 21:40
می پسندم نمی پسندم

دربی اصفهان بلیت فروشی می‌شود

دربی اصفهان بلیت فروشی می‌شود

  • دربی اصفهان بلیت فروشی می‌شود

    باشگاه ذوب آهن در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بلیت مسابقه دو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه سپاهان نیز به مانند مسابقه قبلی تیم فوتبال ذوب آهن در برابر گسترش فولاد، توسط هیات فوتبال استان در باجه های ورزشگاه فولادشهر، به فروش خواهد رسید.

    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،این گزارش حاکی است؛ بر اساس آئین نامه رسمی سازمان لیگ فوتبال کشور، بلیت فروشی در مسابقات لیگ برتر الزامی بوده و همه تیم‌ها و باشگاه‌ها ملزم به بلیت فروشی در مسابقات خود هستند.

    در این اطلاعیه همچنین اعلام شده است که وسیله ایاب و ذهاب در ایستگاه‌های همیشگی و برای هواداران عزیز ذوب آهنی همچنان مستقر خواهند بود.


تاریخ ارسال پست: شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 21:16
می پسندم نمی پسندم

تراوش ایده‌های خلاق در یک ماراتن فرهنگی

تراوش ایده‌های خلاق در یک ماراتن فرهنگی

  • تراوش ایده‌های خلاق در یک ماراتن فرهنگی

    سازمان زیباسازی شهر تهران با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار کرد؛

    در دومین روز از برگزاری کارگاه ملی طراحی گرافیک که سازمان زیباسازی شهر تهران با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد به مناسبت 30 مردادماه، سالگرد آتش زدن مسجد الاقصی توسط رژیم صهیونیستی (روز جهانی مسجد)برگزار کند، شرکت کنندگان به ارائه طرح‌هایی زیبا برای موضوع فوق پرداختند و این در حالی است که این رقابت در فضا همفکری و همکاری در حال برگزاری است.

    به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ در پی برگزاری دومین روز از کارگاه ملی طراحی گرافیک و کارتون به مناسبت ۳۰ مردادماه، سالگرد آتش زدن مسجد الاقصی توسط رژیم صهیونیستی (روز جهانی مسجد) که با حضور بیش از ۶۰ نفر از دانش آموختگان رشته گرافیک و طراحی در افهان در حال برگزاری است، روح لطافت و زیبایی در کنار معنویت و پشتکار ار نقاط دارای اهمیت این کارگروه است.

    به همین منظور و در ادامه برگزاری این فستیوال در فضای رقابتی بین طراحان جوان و دارای انگیزه، تلاش هر یک از شرکت کنندگان برای ارائه طرح و اثری زیبا بسیار دارای اهمیت است، ضمن اینکه شرکت کنندگان در فضای کاملا دوستانه با وحدت رویه و همکاری و تعامل با یکدیگر و ارائه ایده به رقیبان خود شرایط برگزاری مراسم را بسیار حرفه‌ای و پر جنب جوش کرده اند.

    از دیگر نکات دارای اهمیت ایجاد محیط و فضای مناسب برای کار طراحان با ارائه خدمات برای آن‌ها است.

    این سطح از فعالیت به منظور ایجاد فرهنگسازی و پیاده کردن خلاقیت‌ها و ایده‌های طراحان نسل جوان در تبلیغات محیطی سبب ایجاد فضای جدیدی از تبلیغات به ویژه در بعد مذهبی و فرهنگ سازی در جامعه می‌شود.

    در حالی سازمان زیباسازی شهرداری اقدام به برگزاری این کارگروه با هدف ترویج و نشر فرهنگ مسجد در بین طراحان جوان و ارائه طرح‌های آن‌ها به سطح جامعه شده است که می‌توان این اقدام ارزنده را فعالیتی دارای ارزش و ایجاد فضایی به منظور انجام این اقدام توسط دیگر سازمان‌ها دانست. به نحوی که فعالیت تاثیرگذار آن‌ها می‌تواند شرایط مساعدی را در گذر زمان به منظور فرهنگ سازی به ویژه در امر مهمی ایجاد کند.

    این فعالیت سازمان زیباسازی در راستای استفاده از نظرات، ایده‌ا و طرح‌های طراحان نسل جوان دارای نکات ارزشمندی است، به نحوی که برگزاری چنین کارگاه‌هایی در سطح فرهنگ سازی جامعه بسیار تاثیرگذار است.

    کارگاه ملی طراحی گرافیک و کارتون به مناسبت ۳۰ مردادماه، سالگرد آتش زدن مسجد الاقصی توسط رژیم صهیونیستی (روز جهانی مسجد) از ۱۵ تا ۱۸ مردادماه در هتل شیخ بهایی شهر اصفهان در حال برگزاری است.
    طرحهای انتخابی طراحان در سازه‌های های تبلیغات فرهنگی سطح شهر تهران کران می‌شود.


تاریخ ارسال پست: شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 21:1
می پسندم نمی پسندم

رفع خطای 1009 در اپل آیدی

به صورت ۱۰۰% تضمینی پس از مطالعه این مقاله مشکل خطای ۱۰۰۹ اپل شما برطرف خواهد شد. توضیحات کامل خطای ۱۰۰۹، جزئیات و علت خطا، راهکار رفع خطا و آموزش های امنیتی پس از آن را در این مقاله خواهید خواند.

آموزش رفع خطای Error 1009 اپل

میخوایم برنامه از آیتیونز دانلود کنیم یا یه اپلیکیشن آپدیت کنیم با پیام خطای ۱۰۰۹ مواجه میشیم. گاهی بدون پیام خطای ۱۰۰۹ با پیام cannot connect to itunes مواجهیم.

علت خطای Error 1009 چیست؟

علت تحریم ایران توسط اپل است. اپل اجازه اتصال گوشی شما از ایران را به سرور هایش نمیدهد.

جزئیات و چگونگی خطای Error 1009

هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود یک آدرس منحصر به فرد به نام IP به در اینترنت دارد. در ایران با هر بار اتصال به اینترنت این آدرس IP تغییر میکند که به آن آدرس IP داینامیک میگویند. اما در یک بازه یا رنج IP مشخص. یعنی وقتی از ایران متصل به اینترنت میشوید IP شما از ایران است. پس با استفاده از این آدرس هر وبسایت یا وبسرویس میتواند تشخصی دهد که مشتری از کدام منطقه و کشور در دنیا در حال اتصال و اخذ سرویس است. شما از ایران به اپل وصل میشوید و تقاضای آپدیت یا دانلود برنامه به اپل استور میدهید. اپل شما را refuse میکند و به شما که از ایران متصل میشوید سرویس نمیدهد.

راهکار رفع خطای Error 1009

با توجه به توضیحات بالا راهکار تغییر IP به صورت مجازی است. یعنی باید ماسک IP انجام داد. یکی از ابزار تغییر IP استفاده از V.P.N است. دقت کنید که V.P.N همیشه به مفهوم فیلتر شکن نیست و در ایران درک اشتباه از آن بین مردم وجود دارد.

منبع : http://appleidsaz.blogfa.com/post/3


تاریخ ارسال پست: شنبه 21 مرداد 1396 ساعت: 20:38
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم