چگونه چتروم عالی داشته باشید؟

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وب سایت من خوش امدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 324
    کل نظرات کل نظرات : 1
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 232
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 10
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 23
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 77
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 3
    بازدید هفته بازدید هفته : 242
    بازدید ماه بازدید ماه : 232
    بازدید سال بازدید سال : 6772
    بازدید کلی بازدید کلی : 142736

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.144.187.103
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

چگونه چتروم عالی داشته باشید؟

چتروم ها می توانند بسیار سمی باشند. آنها محل دائمی ترول ها و اسپمرها هستند. این امر به ویژه برای اتاق های چت متصل به جریان های ویدیویی زنده صادق است. اما اتاق‌های گفتگو نیز یکی از تنها مکان‌هایی هستند که بینندگان می‌توانند با گروهی از مردم که همگی یک چیز را می‌بینند، در زمان واقعی درباره آنچه می‌بینند صحبت کنند. جوامع پیرامون اتاق های گفتگو شکل می گیرند و گاهی فرهنگ و هنجارهای رفتاری منحصر به فرد خود را توسعه می دهند. من در حال تحقیق و طراحی پلتفرمی به نام DeepStream بوده‌ام که به افراد امکان می‌دهد با افزودن اطلاعات متنی مانند پست‌های وبلاگ، داستان‌های خبری، ویدیوهای مرتبط و فیدهای توییتر، ویدیوهای پخش زنده را مدیریت کنند. عمل گزینش می‌تواند جریان‌های زنده‌ای که قبلاً بی‌متن‌سازی شده‌اند را در یک روایت غنی قرار دهد که می‌تواند بینندگان را آگاه کند و درگیر کند و به طور بالقوه روایت‌های غالب درباره رویدادهای در حال پخش را به چالش بکشد. یکی از اهداف پلتفرم ارائه راه‌های جدید به مردم برای تعامل با رویدادهای جهانی از طریق امکان ایجاد جوامع باز و مشارکتی بر اساس پخش زنده است. اما آیا چت یک کارکرد مهم برای این پلتفرم است؟ آیا به شکل گیری جوامع در اطراف برخی از جریان های نظارتی کمک می کند یا مانع؟ آیا راهی برای پیاده سازی چت وجود دارد که تمایل بیشتری به حالت عادی داشته باشد و سمی تر شود؟ این مقاله به بررسی مشکلات و پتانسیل های چت می پردازد. من استدلال خواهم کرد که چت ضروری است اما مشکل ساز است، و مدلی از شهروندی و جامعه را بیان می کنم که می تواند با کمک چت ساخته شود. من ویژگی‌های تعدیل چت موجود در چندین پلتفرم را بررسی می‌کنم تا برخی از راه‌حل‌های فنی که امروزه استفاده می‌شوند را تحلیل کنم و اهمیت این ویژگی‌ها را در تأثیر مثبت بر لحن و سبک اتاق‌های گفتگو در نظر بگیرم. در نهایت، من ویژگی های جدیدی را پیشنهاد خواهم کرد که ممکن است جوامع پر جنب و جوش، مشارکتی و مدنی را در اطراف اتاق های گفتگو تشویق کند.

مشکلات اتاق های گفتگو
یافتن ناظران سخت است. ایجاد رابطه با کسی که به اندازه کافی اعتماد دارد و به او امتیازات اعتدال را در اتاق گفتگوی شما بدهد، زمان می برد."
بنابراین به طور خاص مشکلی که باید حل شود چیست؟ راه های مختلفی وجود دارد که مردم گاهی بحث مشارکتی و مدنی را در اتاق های گفتگو تضعیف می کنند. یکی اسپم است. برخی از افراد یک بلوک طولانی از متن ایجاد می‌کنند و آن را بارها و بارها در اتاق گفتگو کپی/پیست می‌کنند و آنقدر متن چت را پر می‌کنند که عملاً سایر مکالمات قانونی را که ممکن است در جریان هستند پنهان کند. یک رفتار آفلاین مشابه ممکن است ایستادن در وسط یک مهمانی کوکتل و فریاد زدن با صدای بلند تا حد امکان باشد، به این امید که شما آنقدر بلند باشید که امکان مکالمه برای دیگران وجود نداشته باشد. مشکل دیگر تهدیدات است. رفتار خصمانه می‌تواند تأثیری دلخراش بر اتاق گفتگو داشته باشد، باعث شود افراد از شرکت در فضا احساس ناامنی کنند، یا باعث شود افرادی که قبلاً در حال گفتگو بودند، تهدیدهای متقابل انجام دهند. در ادامه تشبیه کوکتل مهمانی، اگر شخصی با صدای بلند شروع به تهدید به کتک زدن میزبان کند، گفتگوهای دیگر به احتمال زیاد متوقف می شود در حالی که مردم در نظر می گیرند که چگونه به این تهدید پاسخ دهند و برخی از افراد ممکن است ترک کنند و دیگر برنگردند. ترول ها هم هستند. ممکن است به نظر برسد که مردم درگیر مکالمه هستند، اما انگیزه واقعی آنها این است که مردم را طعمه دهند تا به ادعاهای ظالمانه پاسخ دهند، و گفتگو را به بحث و جدل بر سر موضوعی تبدیل کنند که ترول ممکن است حتی به آن اهمیتی نداشته باشد. تصور کنید شخصی در یک مهمانی کوکتل عمداً ادعاهای ظالمانه ای می کند که کل اتاق را به آشوب بکشد تا زمانی که همه سر او فریاد بزنند. وقتی این اتفاق می‌افتد، ترول به هدف خود، یعنی کنترل مکالمه، تبدیل آن به سمت چیزی که هیچ نگرانی واقعی در مورد آن ندارد، و عصبانی کردن مردم دست یافته است.


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 30 آذر 1400 ساعت: 3:38
می پسندم نمی پسندم

معرفی بهترین کرم مرطوب کننده شیر گاو

معرفی کرم شیر گاو

کرم مرطوب کننده شیر گاو ایمیجز دارای بافت سبک و غنی از ویتامین های مفید برای پوست از جمله ویتامین A است که از شیر گاو تهیه شده است. شیر گاو همچنین سرشار از ویتامین های گروه B است که به وفور در کرم شیر ایمیجز یافت می شود. همچنین ، این کرم به دلیل فرمولاسیون کامل ، پوست شما را تغذیه و روشن می کند ، بنابراین برای مقابله با اثرات پیری و خشکی پوست و داشتن صورت درخشان و جوان از این محصول استفاده کنید.

این محصول در هر فروشگاهی یافت نمی شود. ولی در اسکین بازار با قیمت مناسبی مجود می باشد. پس برای خرید کرم مرطوب کننده شیر گاو، به اسکین بازار مراجعه کنید.
این محصول یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده موجود در بازار است و دارای خواص تقویت کنندگی و درمانی بسیاری برای پوست و همچنین دارای اثر سریع و چشمگیر است. کرم شیر گاو ایمیجز دارای قدرت مرطوب کنندگی و روشن کنندگی پوست است و همچنین می تواند خشکی ، زبری و آسیب ناشی از خشکی پوست مانند قرمزی و خارش را کاملا از بین ببرد. این محصول حاوی ویتامین های A ، E ، B است.
عصاره شیر گاو می تواند بافت پوست شما را جوان نگه دارد و قابلیت ارتجاعی پوست را حفظ کند.

این کرم با خاصیت سفید کنندگی ، مرطوب کنندگی ، تغذیه و ترمیم پوست بسیار عالی ، پوست تازه و نرم را به ارمغان می آورد.

فواید کرم مرطوب کننده شیر گاو ایمیجز

شیرِ تازه سرشار از ویتامین B، آلفا‌هیدروکسی‌اسید، کلسیم و سایر آنتی اکسیدان های قوی است و فواید زیادی برای پوست دارد. شیر می‌تواند به سلول‌های لایه‌های عمقی پوست غذارسانی کند و موجب حفظ رطوبت پوست در تمام روز شود. درصورتی‌که پوست شما جوش می‌زند، شیر با لایه برداری از پوست سبب می‌شود تا جوش به‌تدریج ازبین برود. استفاده از کرم مرطوب کننده شیر گاو ایمیجز برای افراد با پوستِ چرب، سبب می‌شود تا چربی از منافذ پوست خارج ‌شود. شیر همچنین باعث تنگ شدن منافذ باز موجود در پوست می‌شود.

کرم شیر گاو ایمیجز بین کاربران نی نی سایت و دیجی کالا بسیار محبوب است.کرم شیر گاو ایمیجز را بعضی کاربران با نام های کرم شیر گاو کره ای میشناسند.این محصول یکی از پرفروش ترین محصولات این برند محبوب است.

فواید ماسک شیر برای شادابی صورت

۱. پاک‌کننده‌ی طبیعی صورت

۲. افزایش رطوبت پوست

۳. درخشندگی پوست

۴. لایه‌برداری از سلول‌های پوست

۵. تسکین آفتاب‌سوختگی و التهاب پوست


تاریخ ارسال پست: شنبه 6 آذر 1400 ساعت: 14:35
می پسندم نمی پسندم

چرا باید از کرکره برقی استفاده کرد؟

انرژی به طور فزاینده ای کمیاب می شود در حالی که قیمت ها همچنان افزایش می یابد. صرفه جویی در مصرف انرژی مهمتر از همیشه است. 70 درصد گرمای شما و 46 درصد از تهویه مطبوع شما از درها و پنجره های شما خارج می شود. و این تنها در صورتی است که آنها در شرایط خوبی باشند! تقاضا برای کرکره برقی در ملبورن به طور قابل توجهی افزایش یافته است زیرا ساکنان تلاش می کنند افزایش قبوض برق را به خصوص در پنج سال گذشته کاهش دهند.

کرکره های برقی غلتکی درفا پروفیل آلومینیومی پر شده با فوم هستند که روی درها و پنجره ها استفاده می شود تا از الگوهای آب و هوایی خشن مانند باد شدید، گرما، سرما و گرد و غبار جلوگیری کند. استانداردهای صنعتی بیان می کنند که کرکره های غلتکی مصرف برق را تا 64 درصد در طول سال کاهش می دهند. کرکره های غلتکی را می توان به صورت دستی، با کلید و با کنترل از راه دور کار کرد. همانطور که خانواده ها به سرعت در حال رشد هستند، افراد بیشتری در حال ساخت خانه هستند. در تابستان از کرکره های غلتکی برای جلوگیری از گرمای خانه و خنک کردن طبقه بالا و پایین استفاده می شود. در بسیاری از موارد بدون کرکره‌های غلتکی، خانوارها قادر به کنترل گرمای افزایش یافته نبوده‌اند که باعث بارگذاری بیش از حد واحدهای تهویه مطبوع می‌شود.

کاهش سر و صدا با کرکره برقی
حفاظت از سر و صدا، علاوه بر حفظ حریم خصوصی و کنترل نور، این کرکره های امنیتی به به حداقل رساندن سر و صدای ناشی از جاده اصلی شلوغ، زندگی در نزدیکی فرودگاه یا هر حیوان خانگی در همسایگی شما کمک می کند. کرکره های غلتکی می توانند نویز را تا 50 درصد کاهش دهند.

کنترل نور و حریم خصوصی با کرکره برقی

کنترل نور و کرکره‌های Privacy Roller نیز کنترل زیادی بر میزان نور وارد شده به اتاق به شما می‌دهند. می‌توانید با پایین آوردن کرکره‌ها، اتاق را کاملاً سیاه کنید، یا می‌توانید آن‌ها را کاملاً باز کنید تا نور خورشید به اتاق سرازیر شود. کاملا انتخاب شماست شما می توانید بسته به نیاز خود کرکره های غلتکی را باز یا بسته کنید. کرکره های غلتکی همچنین به شما امکان کنترل جریان هوا به داخل خانه را می دهد. می توانید کرکره های غلتکی را باز کنید تا هوای تازه از پنجره ها یا درها عبور کند.

کرکره های غلتکی به شما امکان کنترل حریم خصوصی را نیز می دهند. کرکره های امنیتی ما حریم خصوصی را برای شما و خانواده شما فراهم می کند. آنها به کسانی که در محیط های پر سر و صدا مانند نزدیک جاده اصلی و فرودگاه ها قرار دارند بسیار توصیه می شود. آلودگی صوتی همه افراد را در زندگی روزمره به یک شکل تحت تاثیر قرار می دهد. کرکره های پنجره آلومینیومی برای کنترل صدا تا 50 درصد طراحی شده اند که به خانواده شما محیطی مقاوم در برابر صدا و آرامش خاطر می دهد.


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 3 آذر 1400 ساعت: 17:0
می پسندم نمی پسندم