بهترین شهرهای ایرن: تهران و مشهد

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وب سایت من خوش امدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 324
    کل نظرات کل نظرات : 2
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 295
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 10
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 30
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 98
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 3
    بازدید هفته بازدید هفته : 305
    بازدید ماه بازدید ماه : 295
    بازدید سال بازدید سال : 6835
    بازدید کلی بازدید کلی : 142799

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.137.161.222
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

بهترین شهرهای ایرن: تهران و مشهد

ایران به سادگی یکی از با فرهنگ ترین و متمدن ترین کشورهای جهان است. قرن هاست که از منظر تاریخی مورد توجه بوده است. همه می دانند که ایران از قدیم الایام یک قدرت بزرگ در جهان بوده و امروزه کشوری در حال توسعه است. برای خرید بلیط هواپیمایی چارتر مشهد به تهران به سایت https://ascharter.ir/flight/search/MHD/THR/%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%B7-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86 مراجعه کنید.

در سال‌های اخیر مسافران زیادی به ایران سفر می‌کنند و اکثریت آن‌ها معتقدند ایران کشوری فوق‌العاده زیباست و از زیبایی‌های طبیعی و تاریخی این کشور شگفت زده شده‌اند. اکثر آنها و همچنین شما مطمئناً این سوال را دارید: بهترین شهرها برای بازدید و چرا؟

بدون شک می توان گفت که همه شهرهای ایران می توانند برای گردشگران جذاب باشند. اما در اینجا هیجان انگیزترین شهرهای ایران را از نگاه گردشگرانی که قبلاً به ایران سفر کرده اند را به شما معرفی می کنیم.

1- تهران

مطمئنا تهران به عنوان پایتخت و معروف ترین شهر ایران گزینه خوبی برای سفر است. علاوه بر این، شهرهایی که در نزدیکی تهران قرار دارند می توانند برای بازدید جالب باشند و از جمله آنها می توان به سایت های اسکی، کوه های البرز، شهر ری و رودخانه های نزدیک به شهر اشاره کرد.

این شهر 11 میلیون نفری دارد و 40 درصد اقتصاد ایران توسط آنها اداره می شود. از این رو امکانات خوبی برای همه برای بازدید از این کشور وجود دارد. موزه ها و پارک های مختلفی مانند پارک جمشیدیه، پارک لاله، پارک ملت و شهر چتاک وجود دارد که از پارک های مورد علاقه برای بازدید هستند.

از مهم ترین نقاط شهر می توان به برج میلاد، برج آزادی، باغ وحش تهران، کاخ گلستان، کاخ سعد آباد و بازار تاریخی شهر اشاره کرد.


2- مشهد

این شهر بزرگ مذهبی ایران و به طور کلی شیعیان است. علت آن وجود جسد امام هشتم شیعیان است. از این رو ممکن است افرادی از مناطق مختلف جهان برای بازدید از این مکان بیایند.

مشهد شهر بزرگی است و جاهای دیدنی زیادی در اطراف شهر وجود دارد. به طور کلی، این شهر به 12 منطقه تقسیم شده است و هر یک به تنهایی شگفت انگیز است. از زیبایی های شهر می توان به معبد نادرشاه، بازار اصلی شهر، حوض مهدی قلی و هارونیه اشاره کرد.


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:26
می پسندم نمی پسندم

10 دلیل برای اینکه یک لوگو برای برندسازی کسب و کار شما مهم است


یک لوگوی خوب برای یک کسب و کار شامل عناصر خاصی است که به طور متحد و پیوسته برای نشان دادن نام تجاری کار می کنند. این عناصر به شرح زیر است. تصویر موجود در لوگو می تواند دارای تنوع باشد، از نمادهای ثابت ساده تا الگوهای پیچیده. در اینجا، بسیار مهم است که اندازه تصویر و محل قرارگیری تصویر را نیز برای بهترین دید در نظر بگیرید. علاوه بر این، مقیاس پذیر و شفاف نگه داشتن تصویر ضروری است.

تایپوگرافی
به طور کلی، تایپوگرافی یک لوگو، فونت یا متن قابل مشاهده در لوگو را پوشش می دهد. در اینجا، توسعه دهندگان باید یکپارچگی در قرار دادن شخصیت و ظاهر حفظ کنند. به طور کلی، می‌توان بین قرار دادن نام کامل برند، یک حرف (به عنوان مثال، حرف اولیه)، یا یک مونوگرام یکی را انتخاب کرد.

رنگ
رنگ لوگو برای به تصویر کشیدن تصویری بصری از برند بسیار مهم است. در واقع، انتخاب رنگ مناسب می تواند ارزش کلی کسب و کار را به نمایش بگذارد. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما یک برنامه کاربردی برای استفاده معمولی ارائه می دهد، رنگ های روشن یک احساس اجتماعی و سرگرم کننده را مشخص می کنند. از طرفی آپشن های متالیک حسی مدرن و حرفه ای به لوگو می دهند.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد، پالت رنگ است. متخصصان کسب و کار می توانند انتخاب کنند که یک یا چند رنگ به لوگو اضافه کنند. باز هم، حفظ ثبات ضروری است.

از نظر آماری، حفظ یک پالت رنگی برای لوگو و محتوای تبلیغاتی همیشه می تواند شناخت برند را تا حدود 80 درصد افزایش دهد. برای بهترین طراحی لوگو، فقط از ترکیب یک یا سه رنگ استفاده کنید.

رنگ های برند اپل
شعار
شعار معمولاً درست در زیر لوگو ظاهر می شود و شامل عبارت یا جمله ای از پیش تنظیم شده است. در بیشتر موارد، شعار تبلیغاتی نشان می دهد که نام تجاری در مورد آن چیست یا فقط یک قلاب برای جذب مشتریان بالقوه است.

یک شعار و لوگو در کنار هم می توانند بینندگان بیشتری را جذب کنند. با این حال، اضافه کردن هر دو اجباری نیست.

ضرورت طراحی برند برای رشد کسب و کار در واقع، ساختن تصویر/هویت برند برای یک شرکت بسیار مهم است تا دامنه و تأثیر آن را گسترش دهد.

اصولاً می تواند نظر شرکت را برای مصرف کنندگان ایجاد کند. بعداً، شرکت شما به طور بالقوه آگاهی و مشتریان بیشتری از برند کسب خواهد کرد.

آگاهی: نام تجاری محبوبیت یک شرکت را در بین خریداران عمومی بهبود می بخشد.
اعتبار بازار: مصرف کنندگان ترجیح می دهند به شرکت هایی وابسته باشند که از مقبولیت بالایی در بازار برخوردارند. یک استراتژی برندسازی حرفه ای و جلا، نام و تصویر برند را افزایش می دهد.
کسب و کار بیشتر: با استراتژی های مناسب برای ایجاد تصویر برند شرکت، یک شرکت احتمالاً محبوبیت و مشتریان بیشتری به دست می آورد.
افزایش رضایت کارکنان: محبوبیت برند به این معنی است که اکثر مصرف کنندگان شرکت را می شناسند. در نتیجه، کارکنانی که برای برند مذکور کار می کنند، در جامعه احترام و اعتبار کسب می کنند. این به نوبه خود، رضایت و وفاداری کارکنان را نسبت به شرکت بهبود می بخشد.
ارجاعات بیشتر: نام تجاری به کاربران اجازه می دهد تا اعتماد خود را در یک تجارت ایجاد کنند و به تعامل با شرکت ادامه دهند. بعداً، این مشتریان برند را از طریق دهان به دهان به سایر خریداران بالقوه ارجاع می دهند.
ارتقای نام تجاری: ابتکارات برندسازی باعث افزایش دید برند در بین بینندگان می شود و به طور غیرمستقیم خدمات/محصولات تجاری آنها را تبلیغ می کند. به عنوان مثال، نمایش یک تبلیغ تلویزیونی جذاب با لوگوی برند می تواند توجه بیننده را جلب کند. بعداً، اگر متوجه شوند محصولی همان لوگو را نشان می‌دهد، تبلیغی را که دوست داشتند به خاطر می‌آورند. در بیشتر موارد، این بعداً منجر به تبدیل موفقیت آمیز می شود.


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 2 ارديبهشت 1401 ساعت: 3:20
می پسندم نمی پسندم

تاریخچه دانلود فیلم عاشقانه در هالیوود

تاریخچه دانلود فیلم عاشقانه در هالیوود

در اوج شهرت خود در اوایل دهه 1970، چارلز برانسون با فروش 1 میلیون دلار برای هر فیلم، باکس آفیس شماره 1 جهان بود.در دهه 1970، فیلم‌های فیلمسازان جدید هالیوود اغلب هم مورد تحسین منتقدان قرار می‌گرفت و هم از نظر تجاری موفق بودند. در حالی که اولین فیلم‌های هالیوودی مانند بانی و کلاید و ایزی رایدر روابط نسبتاً کم‌هزینه‌ای با قهرمانان غیراخلاقی و افزایش تمایلات جنسی و خشونت داشتند، فریدکین با فیلم جن‌گیر، اسپیلبرگ با آرواره‌ها، کاپولا با پدرخوانده و آخرالزمان اکنون از موفقیت چشمگیری برخوردار بودند. اسکورسیزی با راننده تاکسی، کوبریک با 2001: ادیسه فضایی، پولانسکی با محله چینی ها، و لوکاس با گرافیتی آمریکایی و جنگ ستارگان، به ترتیب به پیدایش «بلاک باستر» مدرن کمک کردند و استودیوها را وادار کردند تا بیش از پیش بر تلاش برای تمرکز بیشتر تمرکز کنند. تولید بازدیدهای عظیم.

 

علاقه روزافزون این کارگردانان جوان به دانلود فیلم عاشقانه کمکی نکرد. اغلب، آنها برنامه‌ریزی می‌کردند و بیش از حد بودجه می‌پرداختند، بنابراین خود یا استودیو ورشکست می‌شدند. قلب و به ویژه دروازه بهشت ​​مایکل چیمینو که به تنهایی آرتیست یونایتد را ورشکست کرد. با این حال، آخرالزمان اکنون در نهایت پول خود را پس گرفت و به عنوان یک شاهکار به رسمیت شناخته شد و نخل طلای کن را برنده شد. سازندگان فیلم در سال 1990 به نوآوری های فنی، سیاسی و اقتصادی دسترسی داشتند که در دهه های گذشته در دسترس نبودند. دیک تریسی (1990) اولین فیلم بلند 35 میلی متری با موسیقی متن دیجیتال شد. بازگشت بتمن (1992) اولین فیلمی بود که از صدای استریو شش کاناله دالبی دیجیتال استفاده کرد که از آن زمان به استاندارد صنعت تبدیل شد. هنگامی که امکان انتقال تصاویر فیلم به رایانه و دستکاری دیجیتالی آنها فراهم شد، تصاویر تولید شده توسط رایانه بسیار تسهیل شد. این احتمالات در فیلم نابودگر 2: روز قضاوت (1991) کارگردان جیمز کامرون، در تصاویر شخصیت تغییر شکل T-1000 آشکار شد. گرافیک کامپیوتری یا CG تا جایی پیشرفت کرد که پارک ژوراسیک (1993) توانست از تکنیک هایی برای ایجاد حیواناتی با ظاهر واقعی استفاده کند. جکپات (2001) اولین فیلمی بود که به طور کامل به صورت دیجیتال فیلمبرداری شد.[59] در فیلم تایتانیک، کامرون می‌خواست مرز جلوه‌های ویژه را با فیلمش جابه‌جا کند و از Digital Domain و Pacific Data Images استفاده کرد تا به پیشرفت‌های فناوری دیجیتال که کارگردان در حین کار در The Abyss و Terminator 2: Judgment Day پیشگام بود، ادامه دهد. بسیاری از فیلم‌های قبلی در مورد RMS تایتانیک با حرکت آهسته آب را به تصویر می‌کشیدند که کاملاً قانع‌کننده به نظر نمی‌رسیدند. کامرون خدمه خود را تشویق کرد تا از مینیاتور کشتی به طول 45 فوت (14 متر) عکس بگیرند، گویی که "ما در حال ساخت یک آگهی تبلیغاتی برای White Star Line هستیم".

 

 

تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 1:9
می پسندم نمی پسندم